onsdag 8 september 2010

Konstig fråga...

Min chef har frågat mig om jag kan tänka mig att ha en 100-poängskurs till under läsåret. Jag vet inte hur jag ska tolka det... Kanske smickrande att hon tror att jag hinner/orkar/fixar att jobba ungefär 115% eller så tror hon att jag är dum i huvudet och tackar ja. Helt galet vad de försöker trycka på oss... Jag känner att jag precis fixar mitt schema som det ser ut nu, med andan i halsen och stress och spring från ställe till ställe. Men än så länge går det... Inte mycket annat som orkas med, men till våren får jag andas. Nu är det snart dags att knyta sig så att jag orkar rätta de där j-a diagnoserna som hänger över mig. Hej hopp pille....

3 kommentarer:

Josefin sa...

Jag har börjat blogga igen!

AngelWebster sa...

Eeeeh. Ja, vad svarar man. Hur många klocktimmars undervisning har ni ungefär per vecka?

mia sa...

Angel, vet inte vad det ligger på för andra kollegor, men just nu har jag ca 16 tror jag. Du då?