torsdag 2 september 2010

En dag till i sängen...

Jag blir hemma idag också... Bestämde detta igår kväll eftersom febern satt i fortfarande och jag känner mig faktiskt ganska varm fortfarande. Så idag är jag hemma och snörvlar och vilar. Jag hoppas få lite jobb gjort i em, eftersom jag inte är helt klar med planeringen inför morgondagen - STRESS! Men det får lösa sig... Jag måste blir bättre på att inte få dåligt samvete så fort jag är sjuk. Känner mig alltid så skyldig på något sätt. Men nu är jag gammal nog att släppa det tycker jag. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och lyssna på ljudbok och kurera mig. Jag planerar att var fit for fight imorgon igen, eller iaf klara av att jobba på halvfart. Skönt med helg sedan så att jag får fortsätta mitt vilande. Usch vad tråkigt det är att vara sjuk... Snörvel och kram.

1 kommentar:

saga sa...

åh, vet hur du känner! men inget blir bättre av att gå iväg för tidigt. försök njuta av att vara hemma. krya på dig! kramar från carolina o saga