fredag 10 september 2010

FREDAGSMYS

Äntligen fredag och två dagars ledighet framför mig! (Att jag har jobb med mig hem som måste fixas försöker jag förtränga...) Fokus i helgen ligger på att få sova, vila och fixa med hemmet (som verkligen förfaller i veckorna, eftersom både jag och mannen jobbar ganska mycket). Och på söndag ska jag umgås med bror och brorson med några timmars fiske. Ska bli kul! Mest för att jag får träffa mina underbara småkillar... Det är kärlek det!

Fredagsmyset inleddes med fika med kära vänner. Inget kan ge en energi som ett par timmars tjötande, skratt och te! Måste blir bättre på att prioritera bort alla måsten och hinna se vännerna minst en gång i veckan. Skönt att få tänka på annat än jobb och få vara sig själv (läs: inte lärare) ett tag. Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och bläddra i lite tidningar, efter att ha myst med H i soffan, med god mat och film. Hej hopp!

1 kommentar:

Jennie sa...

JA visst är det skönt att bara kunna slappna av. Högen som ligger på skrivbordet växer emd minst 10 papper om dagen och jag bockar av kanske 3....den ekvationen går inte ihop :-)