fredag 11 juni 2010

Värt att fira!

Har idag fått reda på att min rektor gick med på att höja min lön. Så j-a gött! Jag har blivit coachad av en kollega som har koll på vad andra tjänar och lade därför ett lite högre bud än jag själv tänkt från början, så det blev ett bra resultat. Fick hejda mig när rektorn sade sitt bud i förmiddags. Jag svarade lugnt: "Det låter bra" men inombords jublade jag. Tråkigt dock för en kollega som jobbat på skolan i fem år och som inte tjänar speciellt mycket mer än jag. Men jag klagar inte för egen del! Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan den härliga semestern! Smygfirade idag med lite shopping... Ikväll blir det fredagsmys, något gott att äta och dricka, lite fotboll, The Wire och i morgon ska jag ha tjejkväll med bästa vännerna. Vilken helg!

Så här glad är jag idag!

4 kommentarer:

JOSEFIN sa...

GRATTIS! Fira rejält nu, det är du värd! KRAM

maria sa...

GÖTT!!!! ses imorrnkväll :)

Isabel Svensson sa...

Nice Mia!
Jag är i Ljungby nu, åker tillbaka på onsdag tror jag. Hinner du med en Roddysfika på måndag eller tisdag? Kram fan

saga sa...

men så roligt!! stort grattis från saga o hennes mamma =)