tisdag 15 juni 2010

SOMMARLOV

Nu har jag officiellt sommarlov! Det känns helt overkligt att ha 8 hela veckor framför mig, där jag bara kan lata mig och ladda batterierna. Först väntar nog några dagars nedvarvning, eftersom det gått i 110 de sista veckorna. Kvällen har spenderats med kollegor och god mat. Konstigt att inte träffas på två månader... Förhoppningsvis blir det någon träff i sommar iaf. Den första sommarlovsdagen innehåller en liten tripp till Danmark för att fylla på förråden...

Ovan ser vi den fina picknickkorgen jag fick av mina söta elever. På den första bilden tror jag att jag försöker fladdra bort lite fukt i ögat :)

4 kommentarer:

anna sa...

Härligt härligt härligt!! Jag är fruktansvärt avundsjuk, och samtidigt jätteglad för din skull ;) Ha ett underbart sommarlov fröken, och se nu till att pallra dig upp till Götet nån gång också! :)

maria sa...

grattis till sommarlovet :)

maria sa...

grattis till sommarlovet :)

Angel sa...

Vilken picknickkorg du fick och vad tjusigt somrig du är! Fy sjutton vad vi ska njuuuuuta av sommarlovet Mia! Har du några särskilda semesterplaner?