tisdag 8 juni 2010

Saker och ting börjar röra sig...

Nu har jag fått erbjudande om att vara kvar på min nuvarande skola! Härligt att saker och ting börjar dyka upp. Jag har även en inplanerad intervju i morgon på en annan skola i VXÖ, men det lutar åt att jag stannar kvar där jag är. Än så länge rör det sig bara om 70% men det kan säkert bli mer. Rektorerna har inte så bra koll nu... De sa på dagens möte att de gärna vill ha kvar mig och är redo att diskutera lönen. Min fackliga kontakt på jobbet har sagt att jag ska vara hård och att jag ligger i ett bra läge, så jag hoppas att jag kan övertala dem. De vet ju vad de får, men då kostar det :) Hihi... Skönt iaf att veta vad man ska göra till hösten. Sommarlovet kommer bli ännu härligare nu! Gött mos... Återkommer när allt är klappat och klart!

3 kommentarer:

maria sa...

Åh va kul!!!! glad för din skull att det verka ordna sig ändå!! mycket lättare å njuta av sommaren då :) kram

AngelWebster sa...

Gött! Blir säkert mer att göra, det blir det alltid. Hoppas du får upp lönen nån tusenlapp! Det kostar ju att pendla!

Karin J sa...

Grattis Mia! Vad roligt för dig. Härligt att ha sommarlov utan att vara orolig om man har jobb eller inte till hösten. Själv är jag nu van vid att gå omkring och oroa mig. Vet ej ännu vad som händer efter sommaren. Har sökt några jobb men får se.. Vi ses väl i sommar? Hör av mig när jag vet att jag ska ner. KRAM Karin