måndag 13 juni 2011

Besök och tankar på jobb

Dagarna rullar på och fylls av diverse besök. Det är många som vill hälsa på det lilla grynet. Igår var det min bror med familj som var här. Brorsönerna konstaterade att lillkusinen var söt och väldigt liten, och sedan var det fullt fokus på tv-spelen. I eftermiddag kommer Henkes släkt och familj och bjuder på tårta. Mycket fika blir det!

I veckan måste jag sätta betyg på mina elever, vilket känns som ett otroligt tråkigt och stort projekt. Som vanligt kommer det säkert gå fort när jag väl sätter mig med det, men just nu känns det bara BLÄÄÄ... Vill inte fokusera på något annat än den lilla skruttan. Det ska bli så otroligt skönt när det är gjort så att jag verkligen bara kan släppa tankarna på jobbet...Dagen innan nedkomst. Intet ont anandes spenderade vi dagen slappandes i solen...
På väg till förlossningen!
Spännande!

Premiärtur med vagnenVår älskade lilla godisbit. Världens sötaste, eller hur?! Nej då, vi är inte aaaaalls subjektiva!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Mia!!! Hon är hur fin som helst:):)!! Fantastiskt att det kan komma ut en sådan fin bebis efter nio månader!
Kram Maria.M från Göteborg

maria sa...

hon är ju underbar :)

sophie och jon sa...

så liten... och självklart världens sötaste kitty!! tycker att hon hade väldans fin body också ;)

Jennie sa...

Klart hon är gumsan. haha din lätt förvirrade/förväntningsfulla/lite skrajsna min på väg till förlossnigen säger allt :-) Love it!

Helt plötsligt ser du och Henke oxå annorlunda ut, det är konstigt vad föräldraskapet gör med en. helt plötsligt ser ni så...rofulla ut! Puss på daj!

Josefin sa...

Jag vill också komma och hälsa på Kitty!