torsdag 12 november 2009

Snigelvarnad

Okej, nu har jag blivit snigelvarnad och känner därför pressen att uppdatera lilla bloggen. Livet är fullt med jobb, rättning, ta hand om sambo som fått biverkningar av vaccinet, sova mm. Känner mig helt klubbad ikväll eftersom dagen varit lite i stressigaste laget. Trötthet, PMS och lack of lunch blir inte bra i kombination med stökiga elever. Så idag har Mia inte varit glad ;) Men det har funnits ljusglimtar också: planering av fredagsmys till nästa vecka med min engelskklass, roliga särskrivningsexempel (Sten tvättade Levis jeans) och stundtals lydiga elever.

Ser fram emot helgen, då jag ska gosa med brorsöner och gå på en liten återträff från högstadiet. Det ska bli superkul!

2 kommentarer:

josefin sa...

återträff från högstadiet, jag har hört ryktas om denna. gäller den bara din klass eller hela astradskolan?

Jennie sa...

Åhå vad spännande. Stackars Henke...då får önska att han kryar på sig från oss i gbg.